m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 12 noiembrie 2012

cultura



"dacă vrei să demostrezi incultura moldvenilor - fă un eveniment cultural"

şi încă, vreţi să vedeţi ce bine stăm la capitolul "comportament public" mergeţi în liftul de la mall, fiecare dată am auzit înjurături în el, şi nu contează că uneori în acelaşi lift cu mine mergeau mame cu copii de 4-5 ani
şi nu zic: îs şi eu probabil un fel de laş, că am făcut doar odată observaţie, dar..sincer mai bine nu o făceam pentru că tirada de înjurături venită în răspuns a fost mai oribilă, tirada făcea apel la dreptul la libera exprimare, iar să te baţi în liftul de la mall e incomod, tare incomod

la spectacole(nu mai zic de filme)vorbim tare la telefon, dar asta îi nimic în comparaţie cu jurnaliştii care îşi permit să ia interviu în timpul performaţei din scenă, răsărită mâncată în staţie de troleibuz - normal

cultură. ţărani domnilor, suntem ţărani

Un comentariu:

  1. C-am asa e. Chiar si acei tineri au probleme cu asta,merg la Italia sau USA prin work and travel insa nu prea impartasesc spiritul de acolo ci numai banii ,terfele si masinile ieftine. 

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu