m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 18 noiembrie 2012

Brave - desen animat gratuit și legal

bună animație
ea ne vorbește despre importanța tradițiilor pe de o parte și despre încrederea care trebuie să o oferi copiilor pe de alta. pe lângă asta veți putea vedea copii goi, atitudini violente față de animale, un pic de fantacy și mistică - pe scurt tot ce căutați de la desen animat

iaca trailer
iaca film

P.S. be careful what you wish for și vizionare plăcută, aha :D

3 comentarii:

  1. Buna animatie. Am fost cu familia si am privit la cinematograf. M-a impresionat pina la lacrimi pot sa spun. Are un scenariu si un mesaj foarte ptofund.  Sunt foarte putine lucurui ce ma pot sustrage dela sloturi-online.com, pot sa spun, dar acest film cu siguranta merita de privit.

    RăspundețiȘtergere
  2. e ok filmul, da de gen, precis nu-i ''fantacy'' :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @a333d602b84669de8bf77d5f99cad6f9:disqus era o glumă ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu