m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 2 octombrie 2012

Soci povestit celor mari

acum e noapte, pot să vă zic ceea ce mamei nu îi zic
Soci este un oraș rusesc, din plin. se construiește mult, pentru că asta e interes național, se va construi și mai mult
au fost mutate peste 1000 familii, au fost mutate în în case mai noi, mai bune, din ei vreo 95% binevol iar restul - în interes național. nenea proprietar al hotelului este un fost "силовик" el a cumpărat pământul pe care acum e hotelul de 10 de ori mai ieftin decât costă pământul acum

Soci, Soci este un oraș frumos, subtropical, când mie mi se zicea că mergem în subtropice râdeam, pentru că ultimele în care am fost era San Paulo, deci aici e aproape la fel, doar că-s multe mașine Волга multe forțe de ordine și mult soare pentru luna octombrie

curve femei ușoare? nu am văzut, deși se zice că sunt, dar noi nici că am căutat nici că am vrut. mâncare? acasă e mai bună, și nu e stilul meu să pun poze cu mâncare, avem pentru asta alți 2 experți. să schimbi bani? la bancă, cu pașaportul ca în majoritatea țărilor europene
transport public: morșutșe, ca în Chișinău, fix

orășelul Olimpic încă nu l-am vizitat. poate-poate pe 2. o să încercăm

apropo, am fost pe 1 octombrie și pe la munte și pe la mare totul într-o zi, pozele le pun aici, pozele le pot vedea toți, între timp apus:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu