m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 1 octombrie 2012

am fost la mare!



mama, mama! știi m-am scăldat în mare, în octombrie, știi, niciodată nu am crezut că în octombrie marea poate fi mai caldă decât în august când am fost


știi aici, în plină construcție este totul uite: aici sunt macarale de construcție la fiecare pas, așa cum în Chișinău sunt banere de promovare, așa că mă simt un pic ca acasă încă am observat că moldovenii fotografiază divers, uite, aici 2 bloggeri parcă respectuoși fotografiază același obiect turistic, dar cred ceea ce ei au fotografiat nu va apărea niciodată pe web

încă mi-a plăcut acest baner:

foarte mult mi-a plăcut, mi-a adus aminte de Hai Moldova, curând deschidem aplicările pentru viitoarea echipă


mama, dacă vrei să vezi încă poze uite aici, albumul l-amfăcut public pe facebook ca să poți vedea și tu și toți care nu au facebook, am plecat apropo la Soci datorită Air Moldova

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu