m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 5 iulie 2010

stereotipizare

reclamele şi filmele ne crează nişte imagini-stereotipuri-necesităţi pe care ulterior industria mondială cu plăcere le satisface

cine spre exemplu a zis că să stai aşa este romantic?:

sau că setea se potoleşte aşa?


sau că bărbatul sexy arată aşa
trăim într-o perioadă de consumare: cele mai vândute produse de tehnologie înaltă sunt iPad-urile care au fost create pentru a consuma informaţie nu a genera, dragostea se reduce mai mult la satisfacţia unor necesităţi decât oferirea a ceva pentru cel iubit, căsătoriile se fac pentru că "aşa trebuie" sau "nu ştiu de ce",  iar alcoolul câştigă detaşat în lista de cumpărături

dar totul este bine până în 2012

sursa imagini: 1 2 3

11 comentarii:

  1. ppţ-ul şeal mare http://www.youtube.com/watch?v=sFXGrTng0gQ

    RăspundețiȘtergere
  2. Skin@ Bine tintit autorule. Ce bine ca inca cineva a simtit/constatat mesajul subliminal al publicitatilor. E evident lucrul cu sunetul propice, afectele vizuale de maxim efect si alte trucuri pentru a ochi vointa consumatorului.
    Zilele astea vazut o reclama la lotiune de corp "Johnson's baby" si am ramas perplexa cat de bine si-ar indeplini rolul melodia copilareasca de fundal, rasu copilului si spuma care se prelinge pe pielea acestuia. Mmmm....mai ca m+au convins.Dar prea onctuoasa reclama.
    Un consumator..implinit ajunge sa observe lesne aceste mesaje subliminale.

    RăspundețiȘtergere
  3. ei, asta încă trebuie de văzut ce o să fie în 2012 :) omenirea nu pentru prima dată aude despre aşa chestii, aşa că mai aşteptăm, şi o să vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Radu: de ce nu?
    Ion: ap vedem, n-a mai rămas mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. o lume a consumaţiei. suntem robi ai idolului nostru - burta şi ochiul.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu