m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 12 iunie 2009

Toti la fel ...


m-am intors din calatoria spre Belarus unde am avut sansa sa discut cu reprezentatii Consiliilor Nationale de Tineret din Armenia, Azerbaijan, Georgia, Ukraina si Belarus.

o concluzie care trece ca linie rosie prin tot: situatie e LA FEL in toate tarile, cu mici exceptii si corectii dar e aceasi
1. toate tarile sunt in conflict teritorial(cu exceptia Belarusului poate..care zic ei e in conlict teritorial integru: adica toata tara e parca a lor si parca nu)
2. pseudodemorcatie, sau democratie controlata, sau democratie tanara aka democratie in constructie. pe scut tienretul nu mai crede in politicienii tarii sale
3. migratia in masa, la cineva mai mult la cineva mai putin
4. nivelul relativ jos al culturii

acum intrebarea:
de ce? si cui? ii este convinabil sa fie asa in toate aceste tari?

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu