m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 3 iunie 2009

Cu trenutul


Ora 19.27 trenul pleacă din Gara Chișinău. Prima impresie este pozitivă, trenurile din Belarus sunt mult mai îngrijite decât cele din Moldova, deși vecina de cupeu zice că cele care merg spre Russia si Ukraina sunt și mai performante: condiționer, iluminare(normlă) etc.

În tren găsesc câteva anunțuri interesante, după ce le citești dispare totalmente dorința de a face sex cu cineva sau de a primi mîncarea cuiva.


Bere nu beau, vodka ar fi prea mult, îmi ramâne sa dorm și să citesc. Ah da mai fac și poze pe ici-cole învățându-mă să mînuiesc aparatul de fotografiat împrumutat de la Ana pentru călătorie. Vamele le trecem deosebit de ușor. Cu toate sperietoarele care le-am auzit despre Belarus nimeni nici nu mă întreabă care ar fi obiectivul vizitei.
Mai am înca 6 ore și-s in Minsk. Parcă știu sa fac poze deja urmează să explorez orașul si apoi work work work 

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu