m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 22 iunie 2009

Cheia succesului economic este...


...frigul cat de straniu nu ar suna
vorbeam recent cu Ana si am discoperit de fapt ca vara e un anotimp lenos, caldura te face moale in oase si nedornic de nimic
activitatea cerebrala scade, devii ceva un pic mai activ ca o planta care bea, bea, bea, mai doarme si mananca cateceva
in acelasi timp lucrul in oficii fierbe, pentru ca acolo sunt climatizatoare, deci racoare artificiala
de asta tarile Scandinave o duc extrem de bine, la ei mai mereu e frig respectiv au mai mult spatiu pentru activiate, la fel si Canada... pe cand tarile din Africa dimpotriva din punct de vedere economic sunt mai inapoiate. In orice stat, daca stam sa analizam bine, nordul e mai dezvoltata decat sudul...(cu exceptia emisferei sudice unde totul e invers)
asadar declar oficial ca am gasit cum sa iesim din criza economica mondiala: inghetul global, sau cel putin un climatizator mare!
:)

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu