m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 15 iulie 2008

dupa mare(asta e postul 100 wiiiiiii)


m-am intors de la mare(ulterior am sa bag niste foto si video)
hm a fost bine: casuta cu paiangeni, dus rece, mare cand rece cand murdara, ospatarie cu mancare nu prea-odihna tipic studneteasca "nubagpreamultibanipentrucanuiiam" se numeste
dar cel mai mult conteaza oportunitatea sa imparti aceste 7 zile cu persoana cu care ti-ar placea sa imparti restul vietii, asa ca a fost perfect pentru mine
revenit in chisinau
strazile cam plouate
m-am spalat cu apa incalzita in castriulitsa(da sunt printre acei o ameni stranii care INCA nu au "boiler" acasa necatind la faptul ca apa calda se inchide in fiecare vara pe o luna)
miroase a vopsea in casa pentru ca pe mama a apucato reparatia de vara si nu mi-au dat aia de la ASEM diploma, tre sa astept pana joi
si inca mii frica sa deschida mailul...stiu ca ma asteapta peste 30 de mailuri necitite pe fiecare adresa electronica pe care o folosesc(am 3 is mega puper clasnii:))
si inca sunt in cautare de 300-400 euro..are cineva?

over and out

2 comentarii:

  1. ooo, cât de mult te înţeleg :D, anul trecut am fost în aceeaşi situaţie!!!

    Anul acesta nu vom putea din păcate :( , prietenul pleacă la studii după hotare şi e în plin înot prin ministerele după documente. un an nu ne vom vedea, doar internetul ne va uni :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. la mine e exact aceiasi situatie cu plecarea peste hotare(adica nu la mine la prietena) dar am reusit sa facem rost de 7 zile :)
    cheer up poate la anu!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu