m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 18 iunie 2008

vise spulberate...

Romania juca cu primii 11(ma rog mai putin Goian)
Olanda cu o echipa de rezerva
aveamn vise mari, nu doar eu o natiune(2?)intreaga(gi?)
inainte sa se inceapa meciul sincer sa fiu aveam sperante mari, eram practic sigur ca Romania ar trebui sa ii bata pe batavi si sa mearga mai departe, stiam chiar cand vor marca: minutul 56'(am ghicit minutul, mai putin poarta cu Huntelaar marcand in 54')... ah ce durere, si Italia care era la un penalty distanta de a merge acasa acum va avea locul Romaniei in sverturi, probabil inca nu suntem destul de mari
am avut sperante mari...
dar nu a fost sa fie

ne-au batut



ne-au calcat in picioare




si au inchis calea de a merge mai departe

zic ne-au pentru ca desi stau in Moldova, selectionata Romanie o consider fi a MEA, la fel precum si cea a Moldovei


trist
over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu