m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 27 iunie 2008

nu dorm...NU DORM!

de cateva zile nu ma pot satura de somn: 5 sau poate 6
nu dorm, atit..nu dorm pentru ca ma joc in calculator, sau mucesc la documente
am impresia ca vara aceasta am facut mai multe documente decat in toata viata: procure, delclaratii, contracte, pe la ministere, camere de comerts, notari, companii îîîîîîîîî pisti tăt am fost imi pare...
din vestile bune: mi-am facut in sfarsit carti de vizita

jumate de mandat in spate si in sfarsti am carte de vizita, maaaaaaaaare rusine:), si unde mai pui ca nu eu le-am facut ci Mihai (dar era responsabilitatea lui so..it's ok)
revenind la nesomn, atunci cand nu dormi e oarecum mai stranie viata, azi eram cu Ana prin oras si treceam ambii de la o stare la alta, de la o nebunie la alta... de la excitare la nervozitate, si soarele asta
oh
oamenii ce au probleme cu tensiunea cu siguranta injura aceste calduri
casc
mi-i somn
ma duc

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu