m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 21 iunie 2008

Timpenii!




de ce un baiat ca sa devina barbat trebuie sa mearga neaparat la armata??de ce trebuie sa ucida pe cineva sau sa ie ucis ca sa devina erou
de ce o femeie nu e femeie pana nu naste
sau de ce nu poti face sex la prima intilnire
de ce nu te poti indragosti si iubi toata viata doar dintr-o privire?
de ce trebuie sa te nasti sa cresti sa devii matur si sa mori apoi
de ce nu invers?
de ce un baiat trebuie sa plateasca pentru o fata atunci cand ei merg la un suc?
de ce exista lupta dintre sexe, timpitilor suntem la fel doar ca fiecare isi are avantajele sale!
de ce sunt brute care isi refuza copii nou-nascuti si sunt familii care nu pot avea unul?
de ce tiranii si ucigatorii pot sa traiasca pana la 90 de ani cu toata ura a globului pamintesc pe ei iar un copil inocent va muri la 5 ani pentru ca un bou a uitat ca daca esti beat nu urci la volan?
de ce evaluam oamenii cu note, le punem nume si creem stereotipuri, ca sa ne simtim mai in sigurnata?
va zic eu
pentru ca suntem tampiti si facem tampenii
pana si postul asta e timpit
gata

over and out

3 comentarii:

  1. pur si simplu stereotipuri..

    eu nu le respect

    fuck them :)

    exista si alte feluri de a-ţi trăi viaţa

    RăspundețiȘtergere
  2. fuck them drept! dar ce faci cu societatea care le traieste?
    o facuiesti sau te lasi facuit de ea?

    RăspundețiȘtergere
  3. fuck them drept! dar ce faci cu societatea care le traieste?
    o facuiesti sau te lasi facuit de ea?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu