m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 29 octombrie 2007

Oameni pe care i-am cunoscut in Spital: Epizodul 3"Vova"


incepusem sa ies in coridor nu doar pentru a merge la baie ci si pentru o plimbare, probabil nu voi uita nicicand coridoarele lungi ale Spitalului Republican. Inca nu mi se stabilizase glicemia in zilele alea, si tot cate 1,5 litri de picuratoare primeam dar deja simteam nevoia de a pleca acasa. Spitalul ma plictisea enorm, aveam 2 sarabtori ep zi: cand venea mama-dimineata si seara-cand venea Ana, venea si tata zilinic dar el era lipsit de darul de comunicare imi punea mereu aceleasi intrebari si nu staea mai mult de 20 minute. Am mai fost vizitat de colegii de grupa si de prieteni insa erau niste vizite parca din obligatie..desi ma bucuram nespus cand veneau. Incepusem sa maninc singur(fara sa ma hraneasca cineva cu lingurita), sa ma plimb(practic si sa merg ma reinvatam) asa ca eram spre bine..


Era ziua a 3-a sau a 4-a de cand eram internat in SCR cand venise Vova. Un baiat inalt, din sudul Moldovei, avea si el probleme cu teroida. Imi povestise ca mic fiind era f bolnavicios, si ca pe timpuri ii puneau picaturi in venele de la palme pentru ca cele de la cot erau prea necajite...hm in astfel de momente imi atingeam vina de la mana dreapta-tare ca piatra de la venula care statuse 4 zile in ea.

Vova avea 24 de ani, deci nefiid diferenta de virsta mare ne-am impreietenit destul de repede. Era un tip calm, si bine educat dar deja nitel dezamagit de realitatea din RM. Zicea ca este f greu sa-ti gasesti un job normal, nemaivorbind de ceva cu perspectiva de crestere, insa i-a mers si s-a angajat la politia fiscala(yep am prieteni acolo acum) ca administrator al retelei de calculatoare:).

Urma sa se casatoreasca in februarie 2007(daca nu gresesc pe 4) si in fiecare zi dupa ce dadea analizele si primea picuratorile pleca in oras in cautarea inelului de logodna pentru iubita sa(cele de casatorie trebuia sa le cupere in Belgorod la un juvaier cunoscut). In una din seri a venit f fericit, il intilnisem pe coridor cand o pereceam pe Ana pana la rutiera, cand m-am intors mi-a aratat inelul: din aur galben cu aur alb in centru, era simplu dar frumos. L-am felicitat.

Daca tot am adus vorba de vizite...

primul om cu care iesem afara dupa noua mea re-nastere fusese Janea- un prieten f bun de la antrenament, care venise sa ma vada cam in a 5-a zi a sederii si mi-a zis ca fostul capitan al echipei de juniori de polo nu poate sta in 4 pereti.Am mai fost vizitat in cateva randuri si de Andrei cu Mihai, f de treaba baieti, la prima lor vizita adormeam de plin ce eram cu calmante, dar m-au ajutat enorm si ei, mia ales la externare:). In penultima zi ma vizitase si cativa oameni din @. Cel mai straniu a fost ca din cei cu care am muncit un an intreg au fost doar Eugen, Pavel(care era si el dupa pneumonie),Doina si Inga(care mai fusese odata dar mi-a adus banane halal de asa cadou la dieta la care ma aflam:-)). In rest au fost daor oameni noi-Ana si Mihai(de fapt ei mai mai vizitasera), Sergiu, Iulea(eh ms de bomboane dar nu le-am mancat pana azi) si Alina pentru care eu in principiu nu ar trebui sa fi devenit un mare prieten dar carora, uitandu-ma acum la anul trecut le datorez multe. Momentul acesta nu am sa-l uit nicand, atunci in mare parte intesem quintesenta si adevarata fata a relatiilor in @, nu le voi comenta acum, posibil intr-un alt post...


_________________________________________________________

In ziua a 7-a am fost externat: cu glicemie normala, fara corpi cetonici in singe dar pus singur fata-in -fata cu o noua viata, o noua realitate: dura, nemiloasa; DAR VIU si cu o noua viziune asupra multor lucruri, obiceiuri si persoane


va urma....

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu