m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 7 octombrie 2007

Oameni pe care i-am cunoscut in Spital: Epizodul 1"Urgenta"


36 de ore de terapie intensiva luasera sfirsit..am fost adus in salon, primul lucru pe care il facusem am cerut slapii de la Andrei ca sa merg la baie..ma saturasem de "ratushca"


Andrei....

era un tip de vreo 22 de ani fusese ranit in piept cu o surubelinita si a fost adus la urgenta..mda plimbari in sectoarele periculoase a orasului. Ii fusese scos din piept cca. 1l. de sange inchegat si acum se simtea ok..Avea asa o dorinta enorma de viata, il tot vizitau prietenii si ii aduceai diferite sucuri,fructe,carnaturi:)) ceea ce era deosebit de greu pentru mine odata ce eram pe dieta grea:.Mde... tin minte ca se temea numai de una: sa nu afle parintii sai ca a fost atacat, ei erau la tara si credeau ca feciorul lor sta cuminte in bancile universitatii si invata:). Apropo slapii tot nu a lui erau..ii imprumutase


Tipul cu Ulcerul....

era al doilea personaj cu care am vorbit in spitale...Asta murise, cel putin la el in suflet era o pata neagra, mare, care umplea toata camera atunci cand el intra in ea. Ana imi spusese ca se temea de el cand il vedea, avea si de ce, mancarea lui: o multime de borcanase pe care le tinea pe calorifer ca sa fie calde dar nu le manca. Din stomac ii atarna un tub cu o manusa de chirurg pe capat in care se scurgea permanent sucul gastric, mergea in fiecare zi la pansament ca sa o schimbe, in fiecae zi acumula cca. jumate de manusa de suc gastric, cei care veneau in vizita incercau sa-l imbarbateze dar el tot cu gandul la moarte ramanea, asa mi s-a parut cel putin, mi se parea...


Cam asa trecusera primele mele 3 zile de spital(daca nu numaram terapia unde permanent eram drogat ca sa nu simt durerea intai si apoi ca sa nu fiu prea galagios:)). 3 zile intre viata si moarte reprezentata de cei 2 vecini, foarte simbolica perioada pentru mine, nush sper sa fie bine amandoi acum.


va urma...

Un comentariu:

  1. tipul cu ulcerul era chiar groznic .. chiar si acuma ma strecoara fiorii cand ma gandesc la el ... brrrrrrrrrrr

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu