m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 19 ianuarie 2012

am uitat cuvântul vreau



demult nu l-am rostit...
pentru că ceea ce fac în mare parte este ceea ce îmi place
iar ceea ce aș vrea și nu am...nu mi se poate, deci nu vreau

cu același succes încerc să sufoc și cuvântul trebuie, dar e mai greu
pentru că în fiecare zi, la 7.31 trebuie să mă scol din pat
cel mai des o fac pe la 8.07...dar tot trebuie rămâne
iar, vreau să râmân azi acasă nu are nici un sens, pentru că altfel nu am să am ce mânca

așa că...viața mea e ceea ce îmi place să fac, de asta nu vreau nimic
iar dacă vreau ceva ce nu se poate, vine acel trebuie și...liniște

sursa imagine

4 comentarii:

text © Nicolae Apostu