m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 5 decembrie 2011

inferiori?



la noi (aici câteva maturi zise în semi voce în cap) dacă vorbești altă limbă decât româna-ești sortit succesului
nicăieri în lume nu e așa ca la noi... da la noi ca nicăieri

nu, serios! la nemți sau la americani ori ruși așa ceva vă imaginați? să nu știi nativa și să fii din start văzut superior?
ciobănei(aici iar câteva înjurături deja cu voce mai puternică)mioritici, care pleacă capul le sub laț ca să nu taie paloșul
agrr, eu izbucnesc în flăcări când văd cum băieți și fete din capul locului care au idei nu mai rele(mai bune!)decât mulți alonglivi nu au nici șansa să se expună pentru că nu o fac în engleza(rusă, gernama)nativă, iar când vine un lazer din alte țări noi sări să sărutăm mânuța

înțelege-ți-mă corect. eu nu-s naționalist și nici nu discriminez, eu vreau șanse pe bune egale din start pentru toți
nu podium dacă ești de peste oceane și gauara WC-ului dacă din Anenii Noi

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu