m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 29 decembrie 2011

când mor visele?

când mor visele
sor-mea vroia să fie cosmonaut
un prieten mai întâi  șofer și apoi bucătar

tu?
***

visăm
visăm să călătorim, să ne îndrăgostim ca în filme, să fim fericiți
și la ce ajungem?

lucru-lucru-lucru. roboție
bani pe haine și mâncare
o relație, două, trei din care nu știi ce mai iei
am o tonă de colegi care-s căsătoriți și nefericiți
***

printre altele.
dacă ai muri peste o lună ce ai face?
majoritatea au spus că ar călători și ar dedica timpul său familiei
iar înainte de moarte majortatea regretă că au trăit viața așa cum li s-a zis și nu așa cum au vrut...

***

vise-vise-vise
eu vreau în Noua Zeelandă și 2 copii.
asta pe lângă pace în toată lumea și faptul să demostrăm că mai există civilizații în Univers






3 comentarii:

  1. Poate sună naiv, dar IMPOSIBLE IS NOTHING! - eu asta cred.

    Fă doi copkii(în maxim un an si ceva îi ai, important să ştii cu cine) şi bucură-te de ei. Du-te in Noua zeelandă când ai următorul concediu. Fă ce vrei - eşti stăpânul vieţii tale... Ascultă ce zic alții și fă-o tot așa cum vrei tu...

    ;) - Life is wonderful!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandru Jr Chihai  eu a să mă descurc, merci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da eu niciodată nu m-am indoit de asta. Numai că cam sur pare postul... îi trebuie ceva galben -  și aici intervin io :P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu