m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Specificări antigripale


şi încă o dată la tema care în sfârşit a făcut ca politica să plece pe planul 2
înainte de a-mi expune gândurile o mică introducere: am aboslvit economia, lucrez ca trainer într-o companie de comunicaţii, respectiv nu am nici o educaţie medicală iar cea mai dificilă procedură efectuată a fost ungerea cu iod

totuşi nu mă tâmpesc de tot cu gripa asta
şi mai jos vine de|ce-ul:

¤gripa chiar se tratează uşor în decurs de 5 zile dacă te adresezi la timp la medic
¤există metode simple de protecţie: te speli pe mâini, nu mănânci din tacâmuri străine, eviţi îmbulzeala, aiereseşti des
¤cu măştile... acestea îşi au efectul doar în încăperi şi pe scurtă durată. afară sau într-o încăpere în care viruşii trăiesc de 4 zile nu are sens să o punem. afară pentru că aerul se află în mişcare şi orcum puţine şanse să prinzi N1H1, în încăpere pentru că viruşii sunt orgnizme microscopice şi orcum pătrund. respectiv masca te va proteja dacă mergi în transport şi cineva strănută, nu şi într-o cameră infectată
¤părerea mea, dar măştile trebuie să fie purtate de cei ce tuşesc şi strănută nu invers
¤nu voi renunţa la obiceiul de a strânge mâna când mă salut, doar dacă persoana cu care mă salut nu vrea, nu mă supăr. idea e să nu duc mâna la faţa până nu o spăl după...
¤a avea grijă de tine nu înseamnă sa devii paranoic

sănătate tuturor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu