m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 19 octombrie 2009

Obiectivitate nnna


mă uitam ieri NIT, nu pentru că obişnuesc să o fac, ci pentru că venise d-nul Todercan în emisiune, şi m-am gandit că de fapt emisiunea(să-mi fie iertată grosolonia dar în mod intenţionat nu caut denumirea ei, cine vrea a înţelege cine nu-nu) pretinde să fie pe aceiaşi undă cu "În Profunzime" sau emisiunea lui Mircea Surdu de la TVM.
Însă nu va fi niciodată
De ce?
Lipsa obiectivităţii prin prezentarea intenţionată doar a unei laturi a problemei
Atât TVM cât şi Pro TV obişnuiesc să-i invite pe toţi pe care îi vizează problema, cei de la NIT se pare că, WTF, LA SIGUR invită doar pe cei convinabili
pe scurt
nu vom avea o opozoţie constructivă pe acest canal... căutăm pe altul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu