m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 8 decembrie 2008

A great day to die!(pentru cei ce cunosc Chisinaul)


din cer picura a 3-a zi în şir, nu se mai oprea

cafeaua şi duşul de dimineţă nu mai erau în stare să-l trezească după nopţile petrecute în oraş pînă la ora 3 dimineţa, apoi check la mail pănă la 4 şi 3 ore de somn...şi aşa o lună

colegii de serviciu erau nişte fantome, iar înjurăturile adresate şefului le ţinea notate grijului, cu scris caligrafic intr-n carneţel...într-o zi o să i-l înmîne ca o felicitare de Anul Nou sau zi de naştere. Azi a decis să nu meargă la serviciu, sunase şi a spus ca se simte rău..."Nu, nu e nimic grav, am o febră mică", rahaţilor ce ştiţi voi

A luat troleul azi deşi nu mergea des îi plăcea, avea amitiri de liceu si copilărie.

Coborîse in centru şi înainte să meargă spre ceas a hotarît sa treacă prin parc...pentru a-şi aduna nervii.S-au apropiat doi inşi "Nene ai o ţigară?" "Fix ca mine în copilărie" i-a trecut prin gînd...

-Nu

-Dar dă-mi portofelul

-Du-te şi te împuşcă!

Metalul rece a patruns uşor prin haine, de 3 ori...apoi intuneric, paşi fugind şi ţipete de femei

Ea era sub arcă cînd a trecut ambulanţa urlînd... 

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu