m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 30 octombrie 2008

Ma duc la Iasi Waaaai


Mi-am luat viza(un avantaj enorm de a reprezenta o persoana juridică este viteza de procesare). Mi-am luat  bilet. Vineri 19.00 plec la Ieși. Nu am mai fost prin Ro de cînd mi-a expriat pașaportul Român(îl reînnoiesc acum) și prontr-o stranie coincidență a fost tot atungi bagată și viza.

Îmi era oarecum dor... Acum merg la celebrarea 15 ani AIESEC Iași. Ce tare!

Vrea cineva ceva cadouri din Ro?:)

over and out

7 comentarii:

  1. apropo... salutari la AIESEC Iasi! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :( eu vreau la Iasi...
    nice..15 ani...oare cum va sarbatori asta @ Moldova?:)
    Vom fi batrani deja..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Iulian... ap hai :D
    neparat ma sa transmit salutari de la toata Moldova. Adci nah transmitem ca merg cu Pavel
    @ Marina sa ajungem la 5 intai. Ai putea sa fii inca aici atunci :)
    huh? ne chemi?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Iulian... ap hai :D
    neparat ma sa transmit salutari de la toata Moldova. Adci nah transmitem ca merg cu Pavel
    @ Marina sa ajungem la 5 intai. Ai putea sa fii inca aici atunci :)
    huh? ne chemi?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu