m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 3 martie 2012

tulumamalui de patritism


iaca
câţi dintre noi gândesc de bine despre brandurile din Moldova?
câţi dintre noi le cumpără?

acum: câţi dintre noi îs nemulţumiţi de balanţa comercială negativă din R.M.?
asta eu desigur că am exagerat un pic cu formulările dar sper logica s-a prins: nu cumperi de la moldoveni, n-au de unde moldovenii să aibă bani, da or avea italienii...sau turcii sau altcineva

băieţii iaca au făcut o pagină despre:

About

Descoperă brandurile moldovenești de calitate

eu nu ştiu...probabil cu idei profitabile şi pentru ei..dar totuş, prima dată aşa iniţiativă(din câte ştiu)
intraţi vedeţi:

facebook
site

au mai scris alţii:
Alex Familiecumultelitere

Mircea Iurcu
Dumitru Marian 
Artur Gurău 
Anna Antonoff 
ITmoldova 
Angela Brașoveanu 


articol achitat din cafeaua lui Artur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu