m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 5 august 2009

Limite


     Este o teorie care zice ca 10% din toti oamenii de pe glob nu vor incalca nici o lege, vor fi familisti fideli si vor merge mereu la vot, alte 10% vor insela, trada, si ucide cu usurinta daca va fi nevoie, restul 80% sunt variabili...
    "Locuri pentru pasageri invalizi or cu copii minori", "Nu calcati pe iarba, va rog", "Inchideti usa, aer conditionat", "Nu vorbiti in biblioteca"- toate reguli care le incalcam fara sa clipim in Moldova.
    Nu insela, nu fura, nu ucide-ceva incalcat mai rar, iar cei care incalca sunt priviti cu ochi rai.
Care e diferenta? Probabil perceptia, imi imaginez ca undeva in UE sau US chiar si incriptiile de locuri pentru invalizi, a nu se calca pe spatiile verzi nu va fi incalcate, iar vre-un trib undeva in Africa ar trebui sa nu aiba contraindicatii relatiilor sexuale amestecate. Totul se rezuma la perceptie din nou si din nou
    Pentru a avea succes si repect trebuie sa stii unde se termina libertatea ta si se incepe libertatea celor ce te inconjoara. Eu prefer sa nu calc iarba si sa ofer locul in transport. Fiecare cu alegerea sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu