m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 11 martie 2008

Despre responsabilitati si putere...


Azi mi-am dat seama ca o pozitie de coordonator implica foarte multa responsabilitate pe tot ce inseamna self balance...

este foarte suor sa ranesti pe cineva doar print-un cuvint sau o formulare...

sa-a putea de gasit scuze de genul ca atunci cand urmaresti ub obiectiv major astfel de chestii neimsemnate precum supararea cuiva pot fi trecute cu vedrea...

sunt eu deacord cu asta?

NU!

nici intr-un caz

mult mai mult, am o opinie personala foarte ferma(iar pentru cei care considera ca opinia mea personala care este bazata pe pincatura de expereinta pe care o am, are o valaore aceast aopinie devine recomandare), o opinie ferma ziceam: Un Leader nu va crea conflicte si frustrari ci va cauta sa le preintimpine si sa sa le transforme in idei pe care se construieste...

pacat ca cunostintele si abilitatile ope care le am acum nu-mi permit s ao fac la 100%..dar invatam si crestem zi de zi:)


over and out

Un comentariu:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu