m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 20 noiembrie 2007

plecarile... or, in alta parte e mai bine??


ma gandeam la oamenii care pleaca din tara

cunosc foarte aproape cel putin 2 persoane careau fost plecatre

la studii

legal

si s-au imbolnavit

is doresc nespus sa plece iar s afaca masteru

sa mai faca un an de universitate

cautaoportunitati, nebunii

legale,ilegal

work and travel

prieteni

rude

amici

sa plec

vreau inapoi

InApOiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

mde...

since mi-e cam lehamite de ei:)

de ce??mhm probabil pentru ca am ratat recent propria sansa de a pleca..nu am aplicat pentru muskie

yep..puteti zice ce vreti dar nu am facut-o..numiti-ma ratat, prost, pierde-vara

apropo stiam ca am multe sanse sa iau acest program dar..nu am aplicat

bineinteles erau multe motive reale si f bine intemeiate de e nu am facut-o.dar in mare parte cred ca nu am vrut:)


iar cei ce ro sa plece..sau au plecat si nu mai revin(si sora mea printre ei apropo doctor in stiinte in SUA ce tare suna...hm ma simt iarasi un ratat)

pai cei ce vor sa plece..zic ca se vor intoarce si eu ii cred cel putin pe prietenii mei ii cred

dar sa stiti ca se creeaza o noua patura de tineret..

tineretul care vrea sa ramaina si sa aduca o schimbare aici in tara

acel care crede si stie ca poate sa faca mai bine

si nu e patriotism de ala orb cand te sui pe un scau si iti imaginezi ca esti Stefan cel Mare, cu un bats-sabie in mina, ca pe timpuri-la bunica

nu

un patriotism intemeiat pe gandire rationala

pe analiza oportunitatilor existente aici in tara

dindu-ti seama de potentialul tarii-vecine-cu-uniunea-europeana realizezi ca AICI vei fi acasa

si aici iti vei face primul milion(desi nici pe departe un obiectiv cu adevarat valoros in ochii mei)

so..nu fii un patriot imputit care nu stie ce face in tara asta si ramane doar pentru ca nu are rude in italia(sau ar trebui sa zic la italia cum zice toata moldova?)

fii cugetat catareste-ti oportunitatile si ia decizia


cam atit pe azi noaptea

over and out

Un comentariu:

  1. muskie o kestie:), recent l'am rugat pe moshul meu sa'mi trmita un telefon mobil(folosit) din elvetie, cred ca mai mult de 100$ p tel. nu merita de dat, in fine, la ce vriau sa ajung, inskimb el mi'a transmis un link direct la aceest program, adica morala, a fost, lasa'n pace banalitatile(telfoanlele bla bla) si vezi'ti de viitor, vriau sa plec si eu, dar vraius sa revin, o s plec, si a'si vrea sa fiu sigur ca o sa revin, dar daca va fi bine, hmmm, va fi greu sa ma conving sa revin, imi iubesc tara(nu statul ca staui de rahat...)...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu