m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 26 noiembrie 2012

Iaşul vrea aeroport

apropo. să vă zic de o campanie de pe online:

şi apoi fiecare are şi câte un profile pic




în Moldova am avut şi noi ceva asemnănător, dar mai degrabă erau cu nunaţă naţională campanii gen Re-Descoperă Moldova sau Pavel Turcu for Eurovision

e o tehnică bună de exprimare a poziţiei sociale şi de ce nu a manipulării
şi apropo nu e slaktivism de talie mare, pe lângă asta Ieşenii au şi acţiuni reale pentru
au şi site http://www.ieseniivoraeroport.org/
au făcut marş auto prin oraş, acum vor începe să adune semnături şi să caute înţelegere cu parlamentarii locali pentru a face rost de bani, totul e serios. şi nu se doreşte ceva urât, se vrea o pistă de 3000 care va permite aterizări şi decolări de avioane mari şi aducearea low-costurilor

iaca se poate :) şi pe on şi pe off

2 comentarii:

  1. Valoarea proiectului este de 43 mln euro. Este obiectivul principal al Președintelui Consiliului Județean Iași, dl Adomniței. Vrea să facă pe banii statului, dar Ponta spune că nu prea au bani și le cer să caute investitori ca să facă parteneriat public-privat. Dl Adomniței îi amintește lui Ponta de aeroport la fiecare întîlnire

    RăspundețiȘtergere
  2. @18cf8da2679bbb1da0496f0d7b23508a:disqus merci pentru informaţie :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu