m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 15 noiembrie 2012

despre statuturi amoroase

pe facebook sunt mai multe posibilităţi să îţi setezi un statut amoros
eu am hotărât să le dejghioc un pic, să le fac pe înţeles
şi dacă cu single şi in a relationship e clar - fie eşti singur fie cu cineva apu cu restul hai să vedem
engaged: ea are inel şi toată lumea vede că deja gata, e aleasa cuiva, el se plimbă ca şi cum nu s-ar fi schimbat foarte multe
married: asta de obicei înseamnă că gata şi el şi ea dispar totalmente de pe harta intereselor altor personaje
it's complicated: este dragoste dar nu este sex
in a open relationship: este sex dar dragoste nu-i
widowed: prefer să nu fac glume despre asta
separated: vreau să îi fac în ciudă, poate s-a întoarce dar între timp hai să fac poze cât mai indecente cu cât mai mulţi reprezentaţi a sexului opus ca să stârnesc gelozia
divorced: îs prost, dar am experienţă

5 comentarii:

  1. Dom'le, şi când e statusul ascuns cum e? Frica sa nu afle amanta?... :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. @facebook-760424689:disqus atunci nimeni nu știe

    RăspundețiȘtergere
  3. agree... place dejghiocarea dată

    RăspundețiȘtergere
  4. @134753a48d839409f09a8ebab6bf56b2:disqus apu eu mai pot

    RăspundețiȘtergere
  5. :D ingenioasa dejghiocare...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu