m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 27 noiembrie 2012

de fapt



de fapt noi suntem foarte dependenţi de informaţie şi emoţii
şi toate utilajele iestea: smartphone, laptop tot-tot ele doar au înlocuit discotecile de cânva
înainte discotecilor erau şezătoarele
înainte şezătoarelor erau ce? sfatul satului sau naiba ştie, eu în micro-istorie nu-s tare bun

şi întrebaţi toţi oamenii care pleacă peste hotare de ce li-i dor cel mai mult? de oamenii de aici
deşi tot de ei parcă au fugit la început. animalul social din noi vrea încă şi încă

şi dacă nu ţi-i destulă atenţie mereu îţi fa fi rău
ştiu că Maslow m-ar lovi pentru ce am scris, dar priorităţile nu se schimbă, pur şi simplu la viteza informaţiei pe care o avem azi, şi la un nivel de trai mai ridicat al trimite primele 2 nivele sub nivelul apei, ca la un aisberg în ocean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu