m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 1 octombrie 2012

Soci: am ajuns

dragă mamă și tată, drumul nocturn s-a dovedit a fi nu atât de rău, băieții cu care am mers sunt prietenoși și deși sunt mai mari ca mine nimeni nu mă obijdueiște, cel mai greu a fost să aștepți în vamă până toți au trecut controlul pașapoartelor, dar dat fiind că am venit cu avionul Air Moldova a fost oricum mai repede decât cu marșutka care face zabostovcă

băieții acum încă dorm(adica Victor și Iulian da Eugen deam o fost cu mine pe la magazin)
acuș se trezesc toți și ne ducem să vedem marea. afară este cald, foarte-foarte cald pentru 1 octombrie
marea zic e +23

vă cuprind și vă pup


fotografiile veți putea să le urmăriți aici(fotoaparatul nu-i a meu, pentru că nu mi l-ați cumpărat l-am împrumutat de la Doina)fotografiile vor fi în negru-alb pentru că toți de aici pun poze color, dar eu vreau să le fac altfel

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu