m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 25 octombrie 2012

restricţii neobligatorii




Oamenii, oamenii au forța voinței - o treabă foarte curioasă dacă stai să te gândești. Voința te face chipurile să nu vrei ceea ce vrei cu adevărat

Nu am înțeles niciodată chestia asta: nu beau cafea/vin/apă chioară, chiar dacă tare-tare vreu denumaipot, dar nu o beau, pentru că așă am decis.

"Sănătatea" nu-mi interzice, dar eu HOMO SAPIENS îmi închid singurel mie micile plăceri. Apoi îmi zic: sexul zilinic cu soția/iubita/amanta/vecina de la etajul 4 e prea mult, trebuie să mă limitez, borșul e prea...roșu și carnea e dobândită prin metode prea crude, nu se poate așa.

într-o dimineață ajung să beau apă cu nafură, doar că nu mă crede nimeni sfânt, mai degrabă nebun

3 comentarii:

  1. Daaa, voința de mult ori ne subjugă și hipnotizează!

    RăspundețiȘtergere
  2. plăcerele trebuie satifăcute, și dorințele tot

    și mie mi se pare mare bred să-ți interzici ceea ce-ți dorești :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @33a68817a7b0d055f1c330f5b3aa38e3:disqus mhm

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu