m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 5 octombrie 2012

bibliotecari bloggeri

am dat recent peste blogul Echipei Haşdeu - o iniţiativă care mi-a părut interesantă cel puţin din perspectiva faptului că oamenii responsabili pentru cărţi au înţeles importanţa ecranului şi interacţiunii 2.0. un blog foarte prietenos 2.0 dealtfel, după cum puteţi vedea în imaginea de mai sus

un citat de acolo:
Se vehiculează de mult timp ideea despre colapsul bibliotecilor (nu numai publice, da și universitare, școlare etc). Cititorii s-au rărit prin biblioteci.  Se vede cu ochiul liber dar se simte și în societate acest abandon al lecturii.  Primul semn al abandonului lecturii este vocabularul omului.  Oamenii în etate se folosesc de un număr de cuvinte  redus, încâlcit cu rusisme iar neologismele  nu le întâlnim nici în mass-media.  Această problemă devine una de interes național, atâta timp cât conducerea unui stat se preocupă de limbă, întâiul element constitutiv al unui popor.  Dar aceasta ar fi subiectul altei abordări. Să ne întoarcem la cititorii bibliotecii.
mult adevăr. mult
şi atunci? dacă nu mergem noi la bibliotecă vine biblioteca la noi
cu articole, cu informări despre cărţi noi şi chiar cu video în postări(cam lungi ce e drept dar e pas înainte)care îţi oferă informaţie utilă dacă nu şi interesantă încă.

mi-a plăcut categoria Lecturi pentru manageri cu scurte extrase din cărţi sau recenzii la acestea

cu părere de rău nu toate rubricile încă sunt funcţionabile sau nu toate linkurile încă au legătura externă la care ar trebui să ducă, deşi blogul există de ceva timp. cu aceiaşi părere de rău pot să constat(după numărul de reacţii)că acest blog încă nu este foarte popular. deşi nu dispun de datele statistice despre vizitatorii acestuia, sunt sigur că nu depăşeşte numărul mediu de vizitatori a oricăurui blog activ din .md - ceea ce e prea puţin

bun blog. bună iniţiativă. relevantă, dar încă insuficient de interesantă pentru cititori
poate pentru că e cam comercială pe alocuri? sau prea sofisticată?

4 comentarii:

  1.  omul zice: "bun blog. bună iniţiativă. relevantă, dar încă insuficient de interesantă pentru cititoripoate pentru că e cam comercială pe alocuri? sau prea sofisticată?iata ca eu n-am gasit nimic comercial!! Ce poate sti el, bloggerul; sa vina si sa lucreze un timp, si o sa vada, de unde curge mai multa informatie pt cititor - de pe blog sau in biblioteci, sa- sa mai puna fundul in functiune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @d1d1d86b20af64b484e793e93ca6db81:disqus ce poate ști el bloggerul asta despre mine?
    dacă da, prespupn dragă Luminiță că nu prea mă știi, dar nu asta contează

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am nicio treaba cu dta. Releva adevarul, fii obiectiv, si atat

    RăspundețiȘtergere
  4. @d1d1d86b20af64b484e793e93ca6db81:disqus în ce am fost subiectiv?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu