m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 3 aprilie 2012

relații

am discutat destul de des cu prietenii mei despre relțaii ulltima vreme și:
eu aici făceam striptiz emoțional despre mine dar apoi am făcut

striptiz emoțional

și trec direct la gânduri
de ce la mulți nu merge? și la o cană de ceai noi iată la ce gânduri am ajuns:

1. creșterea. când începi relația de la o vârstă fragedă(aici amuș a să comenteze neapărat Sam)trebuie să fii gata să conștientizezi că odată cu relația crește și partenerul tău, și dacă la 14 ani era într-un fel atunci la 24 va fi altfel nu mai zic de 44. nu poate fi constant. asta e normal sau te schimbi și te ajustezi și tu odată cu el/ea sau...
2. relația la distanță. dacă e de lungă durată ap nu. pur și simplu nu. trebuie ambii să depună efort să fie alături, altfel pa. ce înseamă lungă durată? cine și cum; pentru cineva 2 săptămâni pentru cineva 2 ani...
3. monogamia. obligatorie. altfel treci la persoana nr.2 care a apărut în viața ta pentru că ești peste prima. da poate fi sex ocazional la mare pasiune și distanță. ăăăă. da el nu-i. cine a vrea să înțeleagă va înțelege
4. obiceiurile. cutuma e o chestie importantă, cel mai important e să fie acceptată de ambii și să le aparțină lor nu rudelor, mamelor, taților etc.
5. baza. eu îmi pare că am mai scris asta: comunicarea, afecțiunea(pune dragostea)și sexul. lipsește una. nu-i restul

4 comentarii:

text © Nicolae Apostu