m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 24 aprilie 2012

promovăm Moldova sau caut ghid

m-a rugat o prietenă să întreb dacă:

ştie cineva un ghid pentru:
iulie 3 tururi / excursii pentru 2 persoane:
- Orheiul Vechi - prima zi
- Milestii Mici - prima zi
- Tiraspol - a doua zi
ghidul sau cine va insoţi tre să fie vorbitor de engleză

poate sa fie si vreu-un baiat / fată cu maşina care poate să ducă / aducă 2 turişti încolo şi înapoi şi ar cunoaşte puţin Orheiul, Mileştii, Tiraspolul
ah da
doritorii să-mi dea un mesaj aici https://www.facebook.com/nicolae.apostu

2 comentarii:

  1. Eu pot sa-ti gasesc adica. Uite aici un link:  http://www.sovada.md/menus/index.html?menuItemId=129621784071819495. Contacteazi si intreba caci ei de obiecei ofera astfel de servicii. Eu acum tot imi adun bani pariind pe pariuri sportive live. Vreau sa plec in Seychelles la vara.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca cauti ghizi incearca la ce de la SOVADA daca ai auzit. sunt baieti seriosi si poti gasi un ghid normal. eu tot acum am facut niste bani pe  pariuri sportive live si vreau sa plec in Slovacia pe cateva zile. Sa nu eziti sa-i suni, uite pe net siteul lor treb sa fie.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu