m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 11 octombrie 2010

un câine


la noi în ogradă trăiește un câine
de mulți ani

când eram mai micuț și purtam zilinic după mine cărțile la școală, iar sâmbăta-duminica eram afară cu băieții acesta era spaima ogrăzii, mai ales noaptea
negru fiind și cu un lătrat puternic băga în spaimă practic pe oricine
tremura de frica lui nu doar ograda noastră dar și toți vizitatorii acestia.
mă întreb acum de ce oare nu l-au prins pe atunci?

azi am ieșit după o pâine dimineața din casă
ploua
același câine deja cu peri suri pe bot și mult mai slab, udat de ploaie se îndreptă spre mine
fără latrăt,
dădea din coadă după o bucată de pâine
nu i-am dat nimic
îmi plac mai tare oamenii


sursa imgine

7 comentarii:

  1. eu i-aș fi dat... cânele nu se naște rău ci cel mai probabil tot oamenii l-au făcut așa

    RăspundețiȘtergere
  2. True, but still aici nu neaparat sensul direct e cel mai important, cainele putea nici sa nu fie

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai dezamagit :( eu i-as fi dat toata piinea.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-ai dezamagit :( eu i-as fi dat toata piinea.

    RăspundețiȘtergere
  5. True, but still aici nu neaparat sensul direct e cel mai important, cainele putea nici sa nu fie

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu