m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 24 octombrie 2010

cum pierzi respectul?



cum pierzi respectul?
simplu: atunci când ceea este respectat îți tradează valorile și aspirațiile

exemple?
ai un respect deosebit pentru femei, apreciezi și primești micile slabiciuni și admiri toată eleganța, gustul și frumosul pe care îl au
dar femeiele care te inconjoară încep să desconsidere bărbații, sau să încerce să afișeze o atitudine net superioara lor față de bărbați-> instant apare repulsia și sentimentul de luptă între sexe

or, democrația: o respecți ca dogmă
dar reprezentanții clasei politice se șterg cu ea pe la fund și îi dau un miros specific, total neadorabil, si ți-i în cot de alegeri și procese democratice din moment ce oricum nu mai crezi în ele

teorie aplicabilă mai în toate domeniile

P.S. și nu generalizați că mi-i greață deam

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu