m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 31 octombrie 2010

singuri

suntem 6 aproape 7 miliarde de oameni singuri
ne unim în triburi
ne cuplăm și ne înmulțim de frică să nu rămânem singuri
dar în fiecare dimineață ne trezim în față cu alți oameni singuri
unici
irepetabili
de neînlocuit


și fiecare trage la a lui, fiecare vrea nu să rămână singur, să fie măcar 2 măcar 3
dar în această bătătaie cu morile de vânt se pierde pe sine
poate atunci când vom vrea să fim cu cineva și nu singuri va fi mai vesel?

6 comentarii:

  1. ca să fii trebuie să poți... dar un pic nu înțeleg, de ce faptul că suntem unicali, irepetabili și de neînlocuit ne face automat singuri? aici nu sunt de acord

    RăspundețiȘtergere
  2. unici*, varianta corecta. :D
    Asa e ca nu ne putem imagina singuratatea acceptata ca o victorie?! O victorie impotriva sistemului, care ne vrea gramada.

    RăspundețiȘtergere
  3. merci corectat
    întrebarea o las fără răspus

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mult mi-a placut ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mult mi-a placut ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu