m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 27 noiembrie 2009

personalitate


atât de mult în copilărie am fost inhibaţi

pentru că aşa ne e cultura
pentru că trebuia să fii ca toţi in URSS
pentru că erau vremuri grele

că acum, scăpaţi în libertate, exagerăm
devenim pe alocuri prea individualişti
sau prea indiferenţi
or prea dezbrăcaţi(te)

iar elementarul, care vine înainte de asta ne lipseşte, pentru că învăţăm lumea prin live-uri, tiwiter-uri sau wave-uri, şi apropo noi ăştia ne considerăm a fi elita, elevaţii

s-ar părea că iese încă un mesaj tip: eu îmi urăsc concetăţenii moarte tuturor dar nu e aşa

unei doamne în rutieră i-au furat portmoneul, când ea a strigat de ajutor toţi s-au verificat la buzunare şi au răsuflat uşuraţi: al meu este
nimeni nici nu a întors capul

tu cu personalitatea ta elevată ce ai face în acest caz?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu