m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 3 noiembrie 2009

Gripa şi panica


Ucraina şi România îs în panică
gripa face ravagii
am dat ieri peste blogurile ucrainene, practic fiecare al 4-lea scrie despre gripă, cineva pur şi simplu nu vrea să moară, cineva vine cu recomandaţii, alţii se scuipă pe suflet că în perioada preelectorală populţia nu e informată suficinet de gripă
cele mai relevante sfaturi le-am găsit aici probabil

azi la serciciu tot etajul 14(la care stau eu)îmblă în măşti
eu dezinfectez calculatorul şi telefoanele mobile deodată cum vin acasă sau la lucru, mi-am luat măşti şi mă duc să mă vaccinez

în scurt, refuz să mă panichez dar nici să fiu un bou ignorant nu îmi propun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu