m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Am înţeles cum va fi 3.o


azi deschide pagina mea de start şi informaţia mă năvăleşte

politică
gripă
porci
concetăţeni
străini
crize
milioane pentru un fotbalist

mă sufoc, fac unsubscribe, tai din feed, îmi dezactivez profilele
web 2.o practic şi-a trăit momentul, nu mai are mult bătrânul
azi la distanţă de click poţi să comunici cu peste 200 de oameni instant, google deja poate nu doar să îmi zică când s-a născut Regele Matiuş Întâi dar şi să comunice prezenţa mea de moment sau din ultimele 5 luni dacă doresct

am încercat să îmi scriu numele în search şi m-am îngrozit...

3.o va fi iarăşi în jurul informaţiei.
doar a celei de care ai nevoie.
nu vrei politică?
click şi nu mai ai
mai mult sport?
poftim!

curând...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu