m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 12 iunie 2012

eu copiez, tu copiezi

BAC. mare test în viaţa fiecărui elev. chipurile

toţi copie. iar cine nu copie verifică. iar cine nici una nici alta acela e excepţie şi confirmă realitatea

când eu luam BAC-ul colegii mei îl aveau cu 2-3 zile înainte de eveniment. mama nu prea avea bani de asta eu nu îl aveam cu 2-3 zile, îl aveam gratis în dimineaţa examenului. iată Eugen nu îl ia dar îl avea azi la 9.15

evident că cineva din minister îl xeroxează şi îl vinde. reţeaua de distribuţie a copiilor ulterior include profesori şi elevi. toţi ştiu. aproape toţi pot demostra. nimănui nu-i pasă. unii strâng bani. elevii copie. deşi e ruşine să copii dacă ai învăţat tot anul. dar aşa e la noi: toţi vor 10

Un comentariu:

  1. respectiv ca una din cauzele de lunga durata avem profesionisti de-a sula si absolventii universitatilor nu se angajeaza :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu