m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 8 februarie 2012

striptiz

emoțional.
doar emoțional în postul acesta

câți dintre voi cunosc cea mai mare frică pe care o au?
ce ar putea să nu vă dea pace să adormiți și să vă facă să regretați că v-ați trezit?

eu am descoperit-o recent pe a mea: nesiguranța.
atunci când nu știu ce urmează peste 2 luni. când nu sunt sigur încotro o va lua viața și unde voi ateriza, care va fi impactul acțiunilor mele și când știu că nu controlez rezultatul final mă infior. e un fel de manie: să controlez eu procesul nu el pe mine. și probabil nu e prea bine. și la sigur nu e sănătos.

acum am alt quest: să înțeleg de ce?

5 comentarii:

  1.  de fapt, noi luăm decizii în dependenţă de circumstanţe, deci, nu e nimic grav.

    RăspundețiȘtergere
  2. frica de a dezamagi oamenii cu adevarat dragi

    RăspundețiȘtergere
  3. oh, da.. controlul.. aiuresc dak il pierd @.@

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cînd am citit denumirea, așteptam să primesc un master klass la cum se face striptizu :)
    P.S: eu mă tem cel mai mult să fac greșeli cînd aleg persoanele sau lucrurile în care să cred.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dă-o 'ncolo de nesuguranță.


    Pe bune, care e cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla?

    Orice ar fi, se va trece peste, se va învăța - posibil se va evita o vreme și eventual se va accepta.

    Dă-o 
    'ncolo... Se merită să te trezești în fiecare dimineață!

    Se merită să apreciezi fiecare zâmbet sau lacrimă! 
    Se merită și gata! Dar iată la ”DE CE?” ... nu cred că vei găți răspunsul curând. După mine, ”De ce?”-ul ista se pune în contextul planului general spre sfârșitul ciclului.Ori nu e vorba de ”De CE?”-ul ista? - Tu specifică care ”De ce?”... Ele îs multe...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu