m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 24 februarie 2012

campanie holivudiană ajustată

starurile din america iaca au făcut:
acolo nu numai Ashton, îs mai mulţi, căutaţi

noi cu Iulian am aflat azi de la Inga că preţul prostituatelor în Moldova s-a scumpit(a auzit la radio fata)
şi am hotărât să traducem şi pentru piaţa din .md cu o mică ajustare:




later edit: fetițele tot se alătură prin Anna


apropo anunţuri sunt: http://www.anunturi.md/prostituata


4 comentarii:

  1. ce nu fac am înţeles, dar ce fac adevăraţii bărbaţi?

    RăspundețiȘtergere
  2. @9bb79a1d714d54e2d10d6fca50e61eff restul

    RăspundețiȘtergere
  3. It's official. This campaign lacks intelligence.  But that's ok since this is not the first time you fail miserably at this chapter. So I say let's enlighten your minds a little bit. Tomorrow I will be able to help you guys improve your campaigns. So come at 8:00 in front of the Lyceum Prometeu. There you will find me in the IT classroom. May be I will be betting at pariuri sportive. But you won't be bothering me. Knock at the door and meet your savior. C u there!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm... nu sunt sigur daca am inteles mesajul, pentru mine e cam ambiguu...
    Ce o sa se schimbe daca vor cumpara tigari mai scumpe?.. ... asta cu fete si baieti in genere nu inteleg...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu