m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 20 decembrie 2011

trăsătura generației Y?



în casa în care eu trăiesc am(avem că este și Andrei)prea multe căni și prea mulți papuci de casă

căni(și păhare)îs atâtea că o persoană ar putea să bea o săptămână lichide de tot felul și să nu spele nimic
ciupici îs de 3,5 ori mai mulți decât proprietari

dacă mă gândesc mai profund de ce? răspunsul îmi pare simplu: în momentul în care am intrat în apartament era doar o pereche de ciupici și doar 1 cană. și cana, și ciupicii foarte urâți rămași de la fostul proprietar. deci s-a creat un fel de complex a lipsei de ceva
lipseau papuci de casă și căni.
azi avem exces.
***

mie îmi pare că asta este una din caracteristicile gen Y: inabilitatea de a controla dorința compensării
noi vrem permanent să arătăm că suntem mai buni în ceva, în ce altcineva(altceva)ne-a făcut să credem că suntem mai răi sau insuficient de buni

și compensăm prea mult și prea des
***

iar faptul că în frigider nu-i salam, și cartofi în toată casa, nu știu cum pe nimeni nu deranjează.

o zi bună hipsterilor!

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu