m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 19 decembrie 2011

profilul tău?

cât de blocat în trecut ești?
trăiești în același apartament cu părinții în care ai trăit de când te-ai născut?
tânjești după școală sau universitatea pe care te-ai crucit când le-ai absolvit și de fapt nu ți-a plăcut niciodată acolo?

copilăria, joaca pe teren, un sărut în spatele școlii încă sunt cele mai frumoase amintiri în viață?
încă nu ai făcut, nu ai obținut nimic ce ar fi mai bun și mai valoros în viață?
între timp, viața merge înainte, ai deja 20 și... 23? 24? 25? 29! de ani
anul 1990 a fost 21 de ani în urmă nu 10!

tu? te-ai mișcat?
nu cred. atunci nici nu mă mir că aștepți 2012 ca o izbăvire

7 comentarii:

  1. îmi place. 

    deci nu trăim cu trecutul, dar cu prezentul și ne gîndim la viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @33a68817a7b0d055f1c330f5b3aa38e3  exact

    RăspundețiȘtergere
  3. Marina Cucer by moving fwd

    RăspundețiȘtergere
  4. tot ce fac acum nu este mai bun şi mai valoros în viaţă, e pur şi simplu este diferit. nu pot compara joaca pe teren cu faptul că acum am un job la care visam. ambele îmi sunt dragi şi au aproape aceeaşi valoare pentru mine. şi niciodată nu voi uita cum jucam pe teren copil fiind.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu