m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 2 martie 2010

(profesional) o nouă iniţiativă

ca formare universitară sunt economist, ca chemare sufletească-trainer(bunica fu director de şcoală poate de acolo vine?), licenţiat în câteva conferinţe de pregătire a trainerilor(diplomele le ţin sub frigider ca să nu să se clatine, cunoştinţele contează)

cu Eugen (pe care îl puteţi găsi pe facebook sau twitter) am lucrat o perioadă în AIESEC

acum având aceiaşi pasiune faţă de instuirea extra-curiculară şi în mod special training, am hotărât să facem Clubul Trainerilor din Moldova

nu încerc prin acest mesaj să atrag participanţi sau să fac promo clubului(ştii un trainer? zii de blogul ăsta! urgeeeen!!!), pur şi simplu comunic cu ce mă ocup la moment, ce mă inspiră şi în ce cred

oamenii vor fi invitaţi personal, sau se vor înscrie prin intermediul unui formular care va apărea curând pe web
va apărea şi mai multă informaţie zi de zi, bucată de bucată, e o lansare care pare spontană, dar care s-a copt de ceva luni, sau poate chair ani deci să nu vindem totul deodată

over and out

sursa imagine

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu