m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 5 martie 2010

nici o vorbă despre Pavel Turcu

această postare nu are nici un cuvânt despre ştiţi voi cine
dar e plină de vorbe despre
Gorgoj şi proiectele lor, în care numai numele rîmâne iar muzicanţii se schimbă anual(şi poveştile pe care băieţii de la Stereodoping mi le povesteau desre Gorgoji)

vorbe despre politicieni care schimbă partidele peste noapte şi jurnalişti care scriu articole la comandă de laudă despre ei

vorbe despre "Artiştii Nordului, Sudului şi Centrului" şi preţurile lor pentru concert(3000lei pentru suflet pfff), despre Burghile şiCiobane are au apartamente şi nu doar nu pentru câtat pe scenă

vorbe multe, mult prea multe la fle aici găsiţi despre muzica care se face numai pentru bani

vorbe despre cum O-Zone la început era luat în derâdere, sau despre cum Zdob şi Zdub cântau despre "am fost la bodegă şi am băut jin!"
iar acum le dăm ordine de artă şi ne mândrim

tot aici vă zic şi de băieţii şi fetele de la Şt. Neaga care în sfârşit au înţeles că zădarnic rod cururile pantalonii şi fustele pe bănci muzicale că fără PiAr nu faci nica

şi după toate-toate
întreabă-te ce oare ne defaimează mai mult? un om care visează sau ceea în ce am ajuns până la el? şi despre ce se vorbeşte mai mult acum, despre om sau despre concurs?

eu alegerea pentru 6 martie am făcut-o
tu?

sursa imagine nu este. era la mine în comp nuştiu de unde

6 comentarii:

  1. Eu - Da!

    Contul suplinit,

    Telefonul cu acumulatorul încărcat de azi, în caz că Union Fenosa organizează vreo diversie,

    Pregătit moral pentru victorie - am să fiu calm, nu mă zgârâi pe faţă, nu sar cu capul la vale din plopul din faţa casei - am să desenez în fotoşop un desen SF relevant.

    P.S. Dacă forţele întunericului îşi vor băga coada şi nu-i vor da victorie - le iau, tot calm, la carandaş ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. iaca bărbat împlinit în ţara asta
    felicitări domnul Branişte

    RăspundețiȘtergere
  3. de acord cu tine nicu :) eu tot de asta zic, ca avem pentru cine salva omenirea >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. asta trebuia la alt post să comentezi :D

    RăspundețiȘtergere
  5. imaginea asta a fost la mine pe blog :) eu am luat-o de pe flickr.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu znacit sau de la tine sau de pe flickr
    dar am luat-o mai demutl şi nu ţin mite
    la fel era şi la Stas(preitenul Doinei Martin în profile foto pe timpuri)
    caroci nu ţin minte de unde e :P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu