m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 31 august 2009

scris cu mâna


am fost recent la mare aşa cum povesteam câteva gânduri mai jos, de asta povestea nu va fi despre asta
când mergi la mare în Ukraina trebuie să completezi fişa de emigrare, iar în fişă nu poţi tapa la calculator de asta o scrii cu mâna!
o Doamne, eu ştiam că scriu urât, dar aşa! am uitat să
1. scriu
2. cât de urât scriu:)))

mai pe scurt, sunt atât de confortabil tapând la comp încât am renunţat să mai scriu de mână, am în rucsac un caiet şi 2 pixuri dar nu le folosesc niciodată
notiţele le fac în mobil, textele le pun in comp
întrebarea mea: pentru ce am mai chinuit eu profesorii 12 ani de liceu cu scrisul meu oribil dacă nu îl mai folosesc?
soluţii?

8 comentarii:

  1. nicu agenda ta tot e electronica?
    ia-ti o agenda, eu tin agenda cu taskuri, proiecte, intilniri, obictive, citate, deja de citiva ani, in cazul meu cred ca am luat exemplul de la parinti.

    RăspundețiȘtergere
  2. majoritatea task-urilor sunt office-training related
    de asta ft bine se incadreaza in agedna mea electronica din laptop
    aveam si eu pe timpuri de AIESEC o agenda cu hartie si pix:) acum nu am nevoie

    RăspundețiȘtergere
  3. si in sedinte la superior tot cu laptopu mergi? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da:) practica normala pe aici
    serios vb...oamenii asa si circula cu laptopuri la subrat

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuia sa zici: O completez si v-o trimit pe email cand ajung acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ar fi o opriune pentru data viitoare
    apropo, la subiect, am scris pur din interes sa vad daca le citeste cineva or ba ca sunt nascut in secolul 11, am trecut in colo si inapoi usor...concluzie
    nu le citeste nimeni

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu