m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 20 august 2009

de ce imi iubesc tara?


acest post este un răspuns la concursul anunţat de Paul Sava dar nu o fac de dorul cadourilor, ci pentru ca mi-am dat seama că am ce zice la acest capitol
2 zile în urmă am avut dealtfel un dialog pe malul Mării Negre, alături de gura Nistrului, cam aceiaşi discuţie, aşa că putem considera ceea ce urmeză şi o continuare a acelui dialog
nu am să merg pe banalităţi gen
pentru că aşa m-a educat mama, or pentru că aici este patria lui Mihai Eminescu şi Dan Bălan care au demonstrat că avem şi noi ce zice lumii

pentru că iertată să îmi fie aroganţa participarea într-un concurs de aşa gen şi aşa este trivială
am o gândire liniară, respectiv voi merge pe motive concrete:
1. până azi m-am realizat aşa cum mi-am dorit în această ţară, şi e rău că sunt unul din puţinii tineri care o zice, dar sunt!
2. primul sărut, primul orgasm toate le-am avut aici, repectiv legătura emoţională e enormă
3. simt că mai pot face ceva aici, cred orbeşte că pot sa fac aşa ca copii mei sau poate copii lor să nu fie nevoiţi să trăiască printre străini pentru a fi fericiţi
4. pentru că eu sunt

5 comentarii:

  1. Felicitari, esti primul participant. Te-am trecut pe lista. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo, frumos spus, felicitari! Ar fi de dorit ca toata lumea sa poata spune asa ceva despre patria-mama! Insa, din pacate, odata cu trecerea generatiilor, dispare sentimentul asta frumos, care este inlocuit de chestiuni materiale: bani, servici, politica, bunastare.

    RăspundețiȘtergere
  3. şi eu nu am zis de bunăstare? :)
    este şi asta

    RăspundețiȘtergere
  4. şi eu nu am zis de bunăstare? :)
    este şi asta

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu