m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 12 august 2008

Politica de razboi


ma mir
stau si ma mir
cum poti sa tranformi nenorocirea altcuiva in jocuri politice, iar asta e ceea ce se imtipla in Molodova, fiecare al 2-lea post este despre razboiul din Georgia, fiecare al 3-lea post din acestea este legat de jocurile politice din tara
cerem rezolutii, manifestari, decizii, cacaturi de parca de asta avem acum nevoie
ce rel de pozitie oficiala a Chisinaului? singuri avem o situatie absolut similara sub coasta pe care nu o putem solutiona de cativa ani
cum am putea sa ne pronuntam oare? pe cine oare sustinem
eeeee nu nu nimeni nu isi da seama
doar ca ce folos din declaratii? in situatia curenta cel mai bine este sa-ti bagi limba-n cui si sa taci
asa cum face elvetia de 50 de ani si traieste f bine
nu am fost invinovatit niciodata de lasitate, nu am fost niciodata fan al partidului de la putere dar atunci cand vad cum asa zisa opozitie (voi cei care in mare parte va numiti opozitie demult nu mai sunteti ati impartit fotoliile convenabile si culoarea din portocaliu ati schimbat-o in azuriu) pai cand vad asa zisa opozitie in incercare de a castiga puncte pe durerea altora imi e sila,
dar si mai stranic este ca apar voci care incearca sa INDREPTATEASCA acest razboi. Oribil!
in loc sa alergati cu limbile scoase si sa dati speech-uri tari sau sa scrieti randuri-randuri mai bine FACETI ceva, sau taceti si voi in semn de respect si durere
acum glasul nostru nu va da nimic, suntem ca o musca care zumzaie intr-o cutie de chibrite inchisa, iar atunci cand cineva va cere sa ne pronuntam..atunci ca de obicei toti vor fi in concediu...tara de concedii
cer scuze pentru poporul meu si pentru mine insumi pentru tot ce suntem si cum ne este politica

ma doare razboiul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu