m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 4 august 2008

my muzic



cand eram mai mic primii interpreti pe care i-am indragit au fost Anatol Dumitras si Gheorghe Topa. Ulterior am fost vecin de bloc cu al- 2-lea si m-am batut cu ambii feciori ai sai in perioade diferite:)(ah sweet childhood). Tot atuci am aflat ca "megastarii" nu-s chiar asa de draguti, cand aveam si eu 8 ani si l-am vazut pentru prima data am incercat sa-i zic cat de tare e la care nici nu a intors capul...mhm nu-mi mia placea de el dupa asta
Ulerior influentat de gusturile surorii mai mari am trecut la "Kino", Toi cu versurile sale profunde nu prea imi penetra creerul tanar atunci dar sunau ok... Dupa Kino a urmat o perioada nedeterminata. Era ceva de genul ascult de toate care suna bine, sau care cred eu ca suna bine. Eram in frunta piratariei moldovenesti pe atunci, cum prindeam la radio o piesa care imi place cum o inregistram pe o caseta pregatita din timp:):).
Apoi a venit etapa de Eminem momente de trecere si dominata completa a hip-hopului ca miscare muzicala in audidifizoarele mele. Dupa care un scurt moment de reintoarcere la rock-ul rusesc si ziua de azi cu "Coldplay", "Death Cab for a Cutie", "Hot Hot Heat", "Vama Veche", "Red Hot Chilly Pepers", "Z&Z" si de ce nu "Stereodpoing"

over and out

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu